Hlavní navigace

Účtování pro klienta

  • 17. 5. 2019 9:39

    Dobrý den,

    prosím o názor. Začala jsem minulý rok účtovat pro klienty jako OSVČ. S jedním mám však neustále problémy. Když navrhnu řešení nějakého problému tak, jak je to správně, řekne mi, že on to tak nechce, že on je jednatel a stejně si za to zodpovídá sám, takže to mám udělat podle jeho, že od toho jsem účetní, abych uměla zamaskovat věci a pomohla mu ušetřit peníze. Jedná se mi teď např. o nákup zboží pro soukromé účely, které tím pádem nemůže jít přes sklad (chce po mě schovat pod nějaký jiný účet), nebo o odmítání vedení knihy jízd, atd. nechci to tady rozvádět. Jenom mě zajímá, ukončili byste spolupráci? Nebo je to snad v naší branži běžné a jsem z jiné planety?

    Děkuji za reakce.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 17. 5. 2019 11:22

      vladík

      Myslím, že běžné to není, a vy máte možnost si buď klienta vychovat nebo ho poslat k šípku ( nestojí-li vám za ty peníze, co vám platí ). On stačí maličký problém a může na vás vše hodit s tím, že to byly vaše rady a názory a že on tomu nerozuměl....a vy jste ho nechala a nic mu neřekla.

    • 17. 5. 2019 12:07

      Verča

      no právě, že to na mě může všechno hodit ... každopádně je to velký klient, ale asi mi to za to nestojí, děkuji za názor

    • 17. 5. 2019 12:20

      Mona1

      Nevím přesně o co se jedná, ale pokud je to zboží nějaké nepatrné hodnoty, třeba kolem 1000 Kč, nemůžete schovat pod materiál do spotřeby a ošetřit interní směrnicí, že do určité částky účtujete rovnou do spotřeby, tudíž Vám to nepůjde přes sklad?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).