Hlavní navigace

Odsouhlasování dokladů - faktur

  • (neregistrovaný)

    17. 5. 2019 10:34

    Dobrý den, prosím o zkušenosti, jakým způsobem u Vás probíhá schvalování, respektive podepisování daňových dokladů - hlavně faktur - vedoucí středisek, technici apod. a druhy příloh, které u faktur máte. Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 18. 5. 2019 13:50

      horax

      To záleží na organizaci, je třeba stanovit v interní směrnici. Jde o delegování pravomocí od statutára až po vedoucího střediska, mistra, účetní, ... V malé organizaci stačí podpis ředitele, ve větší je to složitější, někde mají košilky, někde razítka, ... Rozhodně nestačí jen podpis účetní!!!
      Velmi precizně a podrobně to mívají zpracované organizace veřejné správy, protože tam jsou závazné a předepsané kontrolní postupy hospodářských operací.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).