Hlavní navigace

Účtování asistenční služby

  • (neregistrovaný) 88.146.211.---

    9. 7. 2019 9:04

    Prosím o radu, jak zaúčtovat asistenční zásah, kdy po havárii vozidla firmy bylo vozidlo uschováno. Firmě přišel daňový doklad za uschování vozidla, který byl ve vyfakturované částce bez DPH uhrazen pojišťovnou. Následně přišel dopis od pojišťovny, kde firmu žádá o vrácení (uhrazení) DPH. Jak se správně zaúčtují oba doklady ?
    Děkuji za odpověď

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 9. 7. 2019 11:44

      EvaCe

      Moc tomu nerozumím, proč pojišťovna žádá vrácení DPH, když píšete, že částka hrazená pojišťovnou byla bez DPH …
      Běžně se to dělá tak, že pokud firma je plátcem DPH, tak pojišťovna plní v částce bez DPH přímo servisu.
      A to DPH se doplácí na účet servisu poškozeným.

    • 9. 7. 2019 13:30

      jm (neregistrovaný) 88.146.211.---

      Samozřejmě, že částka hrazená pojišťovnou je s DPH. To jsem v tom spěchu a přemýšlení popletl :-) Mně se jednalo o to, na jaké účty to zaúčtovat. Oslovil jsem známého daňového poradce, který to vyřešil za pár vteřin :-)

    • 15. 7. 2019 11:10

      RS (neregistrovaný) ---.erebos.cz

      Dobrý den, velice prosím "JM" o sdělení čísla účtů na jaké mu bylo doporučeno účtovat. Mám stejný problém a nějak nemohu vyřešit účty ohledně správného zaúčtování. Děkuji

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).