Hlavní navigace

Poškozené zboží z internetového obchodu

  • (neregistrovaný) 185.195.87.---

    13. 7. 2019 13:08

    Prosím znalé o radu. Z e-shopu přišlo rozbité zboží, konkrétně dveřní pouzdra (odběratel je fyzická osoba), zjištěno po rozbalení (ale dopravce již byl pryč). Jaké jsou možnosti, aby stavebník co nejrychleji dostal buď zboží bezvadné nebo zpět peníze? Lze ve lhůtě 14 dnů vrátit bez uvedení důvodu i takto poškozené zboží? Nebo takto lze vrátit bez uvedení důvodu pouze zboží bezvadné? Čekat 30 dní na vyřízení reklamace a nemít ani peníze ani nová pouzdra nelze. Ještě je možnost hned nakoupit pouzdra bezvadná a ta vadná reklamovat, ale chtít vrátit peníze, ne výměnu zboží, protože co pak s těmi pouzdry, že ano. Ale tuto možnost bych volila jako poslední. Děkuji za radu, jak nejlépe postupovat.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).