Hlavní navigace

Výzva - souhrnné hlášení

  • (neregistrovaný) 194.213.35.---

    31. 7. 2019 11:09

    Dobrý den, setkal jste se někdo již s výzvou k podání souhrnného hlášení? Stalo se nám to nyní u klienta a na základě toho se zjistilo, že byla v DPH nesprávně uvedená faktura. Stačí podat dodatečné daňové přiznání nebo je třeba ještě nějak oficiálně reagovat na výzvu od finančního úřadu?

    Děkuji a přeji hezký den.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 1. 8. 2019 12:01

      anah (neregistrovaný) ---.eurotel.cz

      Souhrnné hlášení se podává tehdy, pokud dodáváte zboží nebo poskytujete vybrané služby do jiného státu EU.
      Podává se měsíčně a jeho celková částka musí korespondovat s řádkem 20 a 21 přiznání k DPH. Takže pokud nemáte fakturu na těchto řádcích, tak dodatečné přiznání k DPH + to souhrnné hlášení.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).