Dobrý den,
já osobně na tom nic špatného nevidím.
Zákazníkům dát doklady firmy, pro kterou pracujete (EET by měla tím pádem řešit firma, na kterou jsou doklady vystavené, ne Vy). Vy potom měsíčně vyfakturujete firmě svoje služby - práci a pokud Vám to firma bude hradit pouze převodem, nemusíte mít EET.
Vše podchytit smlouvou.
to jsou teda zase rady, je vidět jak hluboce to tu kleslo od března:-(
jeden nevidí, že není ok když franta provede práci a doklad dá od pepíka, s kterým nemá žádný pracovně právní poměr. a to, že franta vezme prachy, vystaví doklad na "cizí" firmu, a o EET se nemá zajímat, protože je to problém té firmy? to už je fakt síla :-)
druhý v tom taky nevidí problém, ale alespoň mu sepne, že je to jasný švarcák.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
14. 9. 2019 19:15
Dobrý den, jsem malý OSVČ a momentálně mám nabídku, že bych mohl dělat nárazově pro jednu firmu. Jedná se o servisní práce u zákazníku. Problém je, že po mě chtějí, abych dával daňové doklady s jejich razítkem. Osobně si myslím, že by se jednalo o Švarc systém - vypadal bych jako zaměstnanec firmy.
Momentálně to teď jiní externí OSVČ dělají tak, že vyberou peníze, dají zákazníkům jejich doklady, v práci odevzdají a pak jim vyfakturují servisní práce.
Dokázal by mi i někdo poradit, jak to případně vyřešit i příští rok s EET?
Pěkný večer, Pavel