Hlavní navigace

Nepřijetí fa do účetnictví, reklamace

  • (neregistrovaný) 46.227.10.---

    17. 9. 2019 8:25

    Dobrý den, prosím o radu. V srpnu jsem vystavila fakturu za výrobky, odeslala odběrateli. Ten nám poslal reklamaci a odmítl přijmout fa do účetnictví, prý ji mám stornovat. Je to správný postup?
    Nikdy jsem se s tím nesetkala, když byla reklamace, řešili jsme to následným ODD. Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 17. 9. 2019 15:21

      vladík

      Pokud se zdanitelné plnění uskutečnilo a výrobky mu byly dodány, měl by evidovat doklad v účetnictví ( i proto, že jistě máte nějaký smluvní vztah, kde by postup reklamace měl být ošetřen ) a jestli jsou nějaké důvody pro reklamaci, tak ji má vůči vám potom uplatnit a řešit, jak píšete, případným ODD od vás nebo jiným způsobem. Někdy dojde i na soudy a jak potom prokáže nějaký nákup vašich výrobků, když nebude mít zaúčtováno ? Velmi často se toto děje ve stavebních firmách.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).