Hlavní navigace

Soukromé hovory ze služebního telefonu

  • 213.250.201.---

    27. 9. 2019 10:43

    Vážení,
    obracím se na Vás s dotazem:

    Firma zaměstnancům nabízí služební telefon s neomezeným tarifem jako benefit. Zaměstnanec ho tedy může používat i k soukromým hovorům. Je třeba to dodaňovat + odvod ZP a SP? Je to nepeněžní plnění? Nebo to zaměstnanec může mít "zadarmo".

    Děkuji za Vaše odpovědi.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 27. 9. 2019 11:44

      Kaku

      Děkuji za odkaz na článek. Ten jsem právě taky četla.

      Je mi však argumentováno, že pokud je to neomezený tarif, tak soukromé hovory jsou v rámci volných minut - firma neplatí nic navíc. Jak by byla určená částka za soukr. hovory k zaplacení?

    • 27. 9. 2019 12:22

      EvaCe

      já mám opačný problém - zaměstnanec používá své číslo, je snadno zapamatovatelné :-)
      nechce ho převádět na firmu, je u jiného operátora než naše firma, a navíc náš operátor nemá pokrytí v oblasti, kde zaměstnanec bydlí, jakou částkou by měl/mohl zaměstnavatel přispívat zaměstnanci?
      dalo by se obhájit, že mu budeme přispívat např. 50% jeho paušálu? nebo to udělat tak, že mu budeme přispívat ve výši kolik by dělal tarif pokud by měl našeho operátora?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).