Hlavní navigace

Jak začít podnikat jako elektrikář

• (neregistrovaný) 37.48.48.---

24. 10. 2019 18:21

Ahoj všem,

prosím o radu, jsem sice zručný ale nevím vůbec jak ve všem začít. Pracoval jsem ve firmě jako údržbář, při tom jsem dělal baráky elektřinu jako brigádu u někoho, Po sléze jsem opravoval i zahradní techniku a nyní jsem v Německu, jenže v česku mám rodinku, manželka i dítě, i když teď procházíme velkou krizí a nevím sám jak to dopadne, což u ní je jasno...ale k věci, uvažuju o odchodu do Čr, jenže já už sice mám vyhlášku propadlou par.8 což bych si musel obnovit , ještě papíry u tičr , a obnovit si živnost. Do konce roku musím být zde, od ledna bych mohl něco začít dělat v česku. Jenže jak začít abych nebyl bez práce ? Nevíte někdo jak a co udělat ? Stránky, reklamy, dělat rozvaděče ve firmách, rodinné baráky, opravy elektroinstalace , výměna světel atd ... Oslovovat firmy že se chci vrátit z německa a že bych začal s elektrikářem jako osvč ? Nevím si v tomhle nějak rady. A zase dělat pod někým ve fabrice...nemá někdo prosím radu co a jak ? na co si dávat pozor, vydělá dobře sám na sebe takový elektrikář ?

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 25. 10. 2019 11:07

bata (neregistrovaný) 89.190.88.---

dobrý den,

tyto diskuze se spíše týkají účtování, mezd, myslím, že Vám tu asi nikdo neporadí, jak vyřešit situaci, ve které jste.

Po přečtení Vašeho dotazu si ale myslím, že je třeba zvážit, jestli Vám po přestěhování do ČR pomůže, když začnete hned podnikat. Vše potřebuje svůj čas, na podnikání je potřeba se připravit, vyřídit všechny papíry na úřadech a promyslet, jak vše udělat.

Jestli by třeba nebylo lepší, sehnat si nejdříve normální práci a začít se na podnikání postupně připravovat. A třeba můžeme mít štěstí a najdete dobrou práci se slušným kolektivem.

Jinak myslím, že se šikovní řemeslníci neztratí :o))

Přeji hodně štěstí

• 25. 10. 2019 15:30

sluzbyelektro (neregistrovaný) 217.66.185.---