Hlavní navigace

Zrušení pracovní pozice

• (neregistrovaný) 185.131.62.---

30. 10. 2019 22:02

Dobrý večer.
    V polovině září byla v naší s.r.o. jednatelem zrušena pozice Finanční a administrativní manažerky pro ČR a SK z důvodu snížení stavu zaměstnanců za účelem zvýšení efektivnosti práce. Ukončení PP proběhlo dohodou s odstupným ve výši 3měsíční mzdy. Já pracuji jako zástup této manažerky jako ekonom po dobu její 4leté rodičovské dovolené na dobu určitou.
    Zhruba po 6 týdnech ale přijímáme bez výběrového řízení novou Finanční manažerku (kamarádku ředitele) na pozici Finanční manažerka se mzdou vyšší cca o 50%, než měla původní manažerka.
    Je tento postup v pořádku?
    Děkuji velmi za vaše názory.
    V,

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 30. 10. 2019 22:55

Aion (neregistrovaný) ---.164.broadband5.iol.cz

Čtu to dokola a moc tomu nerozumím. Nějaká manažerka byla na RD, vy ji zastupujete v PP na dobu určitou. Pozice byla zrušena, s manažerkou byla uzavřena dohoda o rozvázání PP. Je-li to takto, PP mel byt rozvázán i s vámi (s odstupným). Přijetí další manažerky je věc jiná, že to bylo bez výběrového řízení, není vaše věc. Více psát nebudu, nevím, jak to je.

• 31. 10. 2019 9:28

veveverka (neregistrovaný) 185.131.62.---

Ano, je to tak. Moje pozice ve firmě ekonom. Se mnou nebyl rozvázán pracovní poměr, jelikož mám novou paní manažerku zaučovat, a to v délce 3 měsíců nejméně a s možností prodloužení dle potřeby.
      Z mého pohledu je poněkud nestandardní zrušit pozici z důvodu zefektivnění práce a 1,5 měsíce nato přijmout člověka na tutéž pozici, ale možná se mýlím, nejsem v pracovní právu dostatečně zkušená.
      V.

• 31. 10. 2019 10:22

. (neregistrovaný) 178.17.10.---