Re: Nové podoba zveřejnění účetní závěrk
No to mi tedy vysvětlete. Od října pracuji jako účetní v jedné firmě. Nastoupila jsem jako absolventka, takže nemám tušení, co je obchodní věstník. To jako budu muset uveřejnit závěrku naší firmy pro cizí lidi? Nechápu to. Za odpověď díky.
Re: Nové podoba zveřejnění účetní závěrk
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>Doposud se ve věstníku zveřejňoval jen krátký výtah,
>>>>>>>který stál něco kolem 6-7 tis. kč. Tento človíček
>>>>>>>potají přidal formou pozměňovacího návrhu ustanovení,
>>>>>>>kde
>>>>>>>se v tištěných novinách bude muset zveřejnit celá
>>>>>>>účetní závěrka. Jednak je to administrativně
>>>>>>>nerealizovatelné, jednak je tento poslanec
>>>>>>>pravděpodobně osobně
>>>>>>>spojen s firmou, pod kterou bude tato záležitost
>>>>>>>částečně
>>>>>>>spadat, a jednak to bude pro jednu účetní jednotku
>>>>>>>pekelně drahé...podle odhadů až 50.000,-- kč.
>>>>>>>
>>>>>>>Senát to v tichosti schválil dne 08.12.2005, brzy to
>>>>>>>zjistila Komora auditorů. Toto pondělí se auditoři
>>>>>>>dokonce dohadovali, že pošlou stížnost přímo
>>>>>>>prezidentu
>>>>>>>republiky.
>>>>>>>
>>>>>>>A takhle se to dnes dělá.
>>>>>>>
>>>>>>>Nesnáším tyto poslance, kteří pozměňovacími návrhy
>>>>>>>učinili z účetní a daňové legislativy naprosto
>>>>>>>nečitelný
>>>>>>>paskvil. Přestává mě tato práce bavit, asi se začnu
>>>>>>>živit nějakým řemeslem....
>>>>>>>
>>>>>>>mějte se.
>>>>>>No to mi tedy vysvětlete. Od října pracuji jako
>>>>>>účetní
>>>>>>v jedné firmě. Nastoupila jsem jako absolventka,
>>>>>>takže
>>>>>>nemám tušení, co je obchodní věstník. To jako budu
>>>>>>muset uveřejnit závěrku naší firmy pro cizí lidi?
>>>>>>Nechápu
>>>>>>to. Za odpověď díky.
>>>>>rozhodně minimálně zašlete na obchodní rejstřík, kde
>>>>>už to oskenují a dají na internet.
>>>>Jako i letos? To se dělá každý rok?
>>>ano
>>zadejte si do vyhledávače "zveřejnění účetní závěrky"
>>, byly tu o tom nějaké příspěvky