Za předpokladu, že se nejedná pro firmu o významnou částku, tak bych nyní zaevidovala v agendě ostatní závazky jako daňově neuznatelný náklad a závazek vůči "majiteli" k datu předání (tj. asi i k datu schválení) dokladu. A až bude závazek "majiteli" vyplacen z firemní pokladny a budete k tomu mít výdajový pokladní doklad, nebo až bude závazek zaplacený z bankovního účtu, tak bych zaúčtovala platbu tohoto závazku. Rozvahové účty třídy 3 v tomto případě nedokáži poradit, protože nevím, v jakém postavení je v této firmě "majitel". Zda společník, který si ve firmě dělá co chce, nebo pro firmu pracující společník, nebo jednatel s jednatelskou smlouvou, či co vlastně.
Internet Info BusinessCenter.cz (businesscenter.podnikatel.cz)
Server s informacemi pro podnikání.
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
20. 11. 2019 10:16
Dobrý den,
majitel mi přinesl fakturu z roku 2018(prosinec), je to faktura na částku 4211,- je to na nákup vína. Placeno hotově. Můžu tuto fakturu zaúčtovat i v letošním roce nebo je to problém.
Děkuji