Ve smlouvě je, že fakturováno může být , až po obdržení všech povolení na projekt. Celá práce je udělaná v roce 2019 ve výši 425 000. Kč , ale chybí jeden papír aby se to dalo fakturována. Oproti tomu je asi za 50 000,00 nákladů. Jak to přesně zaúčtovat v roce 2019. Moc moc děkuji
A co pronájem kanceláře, energie, papíry, tonery, telefony, internet, xerox a kopírování, upgrade SW, mzdy a náklady na externisty, .. máte to započteno do těch 50.tis.Kč?
https://businesscenter.podnikatel.cz/diskuse/1617568/#o1626582
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
7. 1. 2020 19:35
Jsem projektantv letošním roce zpracovávám zakázku kterou dokončím až v roce 2020 a potom bych jí bych chtěl fakturovat ,ale část faktury bych chtěl použít jako dohadný účet lze to aniž bych musel fakturovat v roce 2019