Nevím, co je na tom normální. Jakým způsobem si provádí inventarizaci auditovaná firma to je jejich věc, ale myslím, že logičtější je, místo otravování dodavatele, si vytisknout výpis z banky, že to uhradil, nebo si k neuhr. částce z roku 2019 udělat pozn., že je uhrazená. Ty papíry nás fakt sežerou.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
24. 1. 2020 6:28
Dobré ráno, mám prosbu, stává se mi, že některé účetní dělají inventarizaci na pohledávky, které mají uhrazené. Nevíte proč?
Chápu, že je to inventarizace ke konci roku 2019 (v té době ještě nebyla uhr.), ale uhrazeno např. 3.1.2020, inventarizace k 20.1.2020, ale tím, že je uhrazená, je odsouhlasená. Nebo je zatím něco jiného? Děkuji za názory.