Hlavní navigace

Změna účetní a zúčtování daní

  • (neregistrovaný)

    26. 1. 2020 21:09

    Dobrý den, chtěla bych poprosit o radu. Jsem externí účetní a ukončila jsem k 31.12.19 spolupráci s jedním klientem (dle dohody vše k loňskému roku dodělám já). Teď jsem se zamyslela nad ročním zúčtováním daní pro jeho zaměstnance.
    Jak to udělat v praxi? Roční zúčtování bych ještě měla dělat já, mám vše potřebné ve svém SW, ale bude se vyplácet až ve mzdě, kterou já už zpracovávat nebudu. Napadá mě zpracovat to, vyjet příslušný papír a předat nové účetní. Nebo jak by se to mělo řešit? Děkuji za pomoc.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).