Vývoz zboží

  • 10. 2. 2020 20:59

    Dobrý večer,

    prosím o radu s vývozem zboží. Provozujeme eshop a jednou za půl roku se stane, že odchází balíček se zbožím do třetí země. Pokud posílám balíček do třetí země, za jakých podmínek se zboží proclívá? To proclení musím iniciovat já (firma)? Když si já objednám něco z Aliexpres, tak to taky není procleno. Je tedy rozhodující hodnota zboží nebo odesílatel?
    Teď jsme měli objednávku z třetí země, zašlo se na poštu, balíček se zaslal, faktura se vystavila s DPH, ř. 1 v přiznání, balíček dorazil do třetí země bez proclení. Máme to tedy špatně?

    Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).