Dobrý den,
nevyjádřila jsem se správně.
Potřebuji vyřešit jen to, jakým nejjednodušším způsoben nám zaměstnanec bude hradit měsíční nájem a měsíční částku za poskytnuté obědy.
Jelikož ze zkušenosti, když se mu pošle výplata na účet a on má donést peníze za nájem a za obědy hotově, tak to neudělá.
A pokud je v insolvenci nemohu provést srážku pod minimum, tedy srazit za nájem a obědy.
Omlouvám se že reaguji s časovou prodlevou.
S pozdravem
Lena
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
21. 2. 2020 20:20
Dobrý den,
zaměstnancům poskytujeme bydlení (nájem, el. topení), stravování.
Se zaměstnanci je uzavřena dohoda o srážkách ze mzdy za výše uvedené.
Nyní jsme přijímali nové zaměstnance. Někteří mají exekuce a jeden je i v insolvenci. :(
Jestli správně chápu, není možné s nimi tuto dohodu o srážkách uzavřít a dle ní srážet. Ani těmto zaměstnancům poskytovat zálohy na mzdu?
Je možné vyřešit následující situaci tak, že část výplaty bude vyplácena na účet a část (ve výši nájemného, el, topení, stravného) v hotovosti? Pak z této částky uhradí zam-nec do pokladny výše uvedené.
Nebo jak situaci vyřešit.
Děkuji
Lenka