Jak s vrácením prostředků za službu, když ji nemohu vykonávat.

  • (neregistrovaný)

    22. 4. 2020 15:55

    Dobrý den. Mám dotaz za studio (s.r.o.), kde se rodiče potkávají s přibližně stejně starými dětmi. Od 1.týdne jsme všechny lektorky se vším, co klientů nabízíme, přešly do online systému.
    Někde jsem učinila i privátní nabídku, která je popsaná v emailu, a byla akceptována. V tomto případě nikoliv. Kromně popsaného je naše nabídka širší, ale vypisovat ji mi nepřijde důležité.
    Otevřít budeme moci až 8. června. (kurzy, kroužky pro děti a dospělé - MPO)
    Ve VOP studia máme uvedeno pouze obecně: "Studio si vyhrazuje právo zrušit jakoukoli akci. V takovém případě bude klienty včas informovat prostřednictvím e-mailu nebo sms. Případné uhrazené zálohy budou klientům vráceny zpět nebo na základě požadavku ze strany klienta přesunuty na jinou akci pořádanou studiem." Zásah vyšší moci jsme neuvedli :-(
    Rodiče chápu, jen mi nepřijde v pořádku nést 100% zodpovědnost. Převod neřeší situaci, kde musí studio nést dál náklady.
    Moc vám děkuji za odpověď. Mail přikládám:
    "Probrali jsme to s muzem a Vami nabizene alternativy (videa+textove ukoly on-line - co jiz bezi, nebo 15min. videorozhovory s Vami, ci 30%vratku). Nic z toho plne nekoresponduje s tim, co jsme objednali a zaplatili. Tento kurz jsme vybrali mino jine proto, aby se dcera socializovala ve skupine deti a vytvarela si interakce s ucitelkou/autoritou a ne, aby doma doma koukala do obrazovky. Tudiz ani jedna z alternativ pro nas neni akceptovatelna - Kurz/system studia je zalozeny na skutecnem provedeni prace s ditetem - videa pro nas postradaji smysl. Uvitali bychom presunuti propadlych hodin do dalsiho kurzu nebo vraceni 100% vratky propadlych lekci. Kdyz pudjete do obchodu a koupite si Porsche, tak se Vam taky nebude libit, ze dostane Skodovku. Spatnou situaci resi ted skoro vsichni, nejen vy. A timto zpusobem - nucenim Vasich klientu, aby odebirali neco co nechteli a nechteji - nelze. A to nas velmi mrzi. "

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 22. 4. 2020 19:17

      Aion (neregistrovaný)

      Pokud si někdo službu objednal a poskytovatel ji neposkytl v souladu s obchodními podmínkami (smlouvou), má právo na vrácení peněz, pokud se s poskytovatelem nedohodne jinak. Není možné bez dohody s objednatelem započíst jím zaplacenou zálohu s něčím, co nechce. Jestli byste ustáli, že nic nevrátíte, pokud jste si do smlouvy dali zrušení akce státem, si nejsem jistá. Jednou stejně otevřete.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).