Náhrada za nesprávné zboží

  • (neregistrovaný)

    26. 5. 2020 20:18

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak byste řešili:
    na základě objednávky jsme nakoupili zboží, odeslali a vyfakturovali odběrateli. Byla to taková speciální věc, kterou běžně nedodáváme, a odběratel po obdržení zjistil, že to není přesně to, co chtěl. Toto jsme uznali (je to pro nás důležitý odběratel) a koupili pro něj druhý kus - tentokrát už správný - a dodali mu ho zdarma. Původní faktura ponechána a zaplacena. Z obchodních důvodů mu byl ten původní kus ponechán, protože nešlo o vysokou hodnotu a pro nás byl nevyužitelný (není to něco, co běžně prodáváme).
    Může být ten druhý kus - dodaný zdarma - v daňových nákladech, např. jako dodaný vzorek?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).