Chybná faktura smazat nebo stornovat - jaký je mezi tím rozdíl?

  • (neregistrovaný)

    31. 5. 2020 23:16

    Dobrý den,
    mám účetní systém Pohoda a zadal jsem Přijatou fakturu chybně. Tj. chtěl bych ji kompletně smazat a zadat znova.
    Prostě je tam tolik úprav, že bych radši vše začal znova. Pokud vím, nic dalšího jsem nevytvořil, ale je otázka co si Pohoda vytvoří automaticky sama.

    Otázka zní, mohu ji smazat? Daný záznam tam vůbec nechci mít a chci ji založit znova a lépe :-).

    Nebo musím přijatou fakturu Stornovat? To se mi, ale moc nelíbí, to tam pak bude navždy a bude mě otravovat v seznamu sice bude stornovaná, ale bude tam a vedle toho nová faktura. Pokud zadám další fakturu a znova udělám chybu tak ji pak znova stornovat a tak dokola. Což jen dělá záznamy navíc.

    Otázka zní, jelikož moc nerozumím účetnictví, tak zda smazání vadí učetnictví nebo ne a nebo jinak projeví se to někde špatně v účetnictví?

    Děkuji za odpověď
    S pozdravem

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).