Já si to také myslím. Ale když ve smlouvě bude jen napsáno:
a)cena včetně služeb 5.000,- - daním 21% (bez rozpisu služeb a bez konečného vyúčtování - prostě cena za vše)
b) rozpis položek - nájem, voda,teplo,el.en. - tak daním dle sazeb u jednotlivých plnění - a je lepší mít asi platební kalendář na služby a fakturu na nájem
c) a když je jen záloha na služby třeba 1.000,- - a není rozděleno kolik na co ? co potom? Musím přeci jako odběratel odvést DPH v případě přijetí částky.
Není to moje práce, takto jsem to objevila. Dle mého je to špatně.
Příklad a) - může být. u toho ) - rozúčtovat a u c) - jak z toho ven a odvést DPH???
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
9. 6. 2020 13:30
Dobrý den,mohu jako plátce DPH mít smlouvu na nájem,kde nájemné se skládá z nájemného a paušální částky na energie (voda,teplo,el.en.) - vše je tedy v jedné sumě a ze všeho odvedu 21% - nemusím tedy zvlášt rozúčtovávat dle typu a odvést DPH dle typu?