Nevyzvednuté zboží-sprosté chování eshopu

  • (neregistrovaný)

    3. 7. 2020 12:11

    Dobrý den,

    našel by se tu někdo, kdo by mi poradil, jak je to, pokud nevyzvednete zboží od eshopu?

    Bohužel se mi stalo, že eshp poslal zboží z ciziny a já v objednávce žádala rychlé dodání. Potřeboval jsem jej druhý den max. následující bohužel přišlo až den třetí k vyzvednutí - Zásilkkovna.

    Pani mi volala a velmi nevybraným způsobem na mě spustila, že jim dlužím za dopravu, protože jsem si to nevyzvedla. Do mailu mi napsala že jim vznikla škoda a at uhradím 148Kč, do telefonu říkala že to posílali ze zahrančí ale v obchodních podmínkách mají uvedenou dopravu jen ceskou postu na uzemí české republiky a PPL na uzemí české republiky 2 dny od expedice ze skladu, který předpokládám že mají právě v cizine. Mají dva eshopy pro cizinu a český, já objednávala přes český, Vybrala zásilkovnu za 89Kč a oni chtějí 148Kč. V obchodních podmínkách Zásilkovnu teda vůbec uvedenou nemaji a maji tám v jednom bodě, že pokud chcete zboží zaslat do zahraničí, máte je kontaktovat telefonicky nebo emailem a dohodnout se, to jsem neudělala neboť jsem při objednávce nechápala, že bych objednávala z ciziny. Setkal se s tímto někdo a portadil by jak na to reagovat? Hned poslali v mailu že pokud nezaplatím dopravu, předají to právnímu oddelení. Mě tento přístu přijde prinejmensim zvláštní.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).