Dovoz obědů

  • (neregistrovaný)

    9. 7. 2020 12:42

    Dobrý den, mám dotaz ohledně dovozu obědů - co se týká účtování apod. vím, ale teď řešíme toto: máme zajištěn dovoz obědů, kdy zaměstnavatel přispívá 55%. Stane se, že v měsíci zaměstnanec neodebere obědy za celý měsíc i když pracoval (prostě si nevybral). Další měsíc se zase stane, že odebere cca o 2 obědy navíc (rozvedený a bere si na víkend :-) ). Ty obědy navíc mu účtuji za plnou cenu a teď se dohadujeme jestli se posuzovat jednotlivé měsíce a účtovat plnou cenu za odebrané obědy navíc, nebo posuzovat i předcházející měsíce a účtovat cenu obědu za nižší cenu. Snad jsem to napsala srozumitelně a děkuji za názory

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).