Hlavní navigace

Denisa Zédová

  • (neregistrovaný) 95.140.241.---

    12. 11. 2020 10:55

    Dobrý den. Prosím chci se zeptat,objednala jsem postele u jedné společnosti,s majitelem eshopu byly od začátku samé problémy, lži a výmluvy,dnes mi zboží dodali ale jen jednu postel, přičemž zaplatíit chtěl obě. To jsem odmítla. Nepřevzala jsem to a volala na e-shop a tam mi sdělil majitel,že to mám převzít a druhou postel doposlou,. Ani omylem. Řekla jsem mu že chci stornovat v zákonné lhůtě 14 dní a on že budu platit storno poplatek ve výši 10 procent protože zboží bylo jít v přepravě. Mají to i v OP. Ještě to není 14 dní od zákonné lhůty pro odstoupení a on chce peníze za storno. Jak prosím dále postupovat? děkuji a hezký den

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 12. 11. 2020 11:18

      . (neregistrovaný) 5.181.92.---

      Žádné "storno v zákonné lhůtě" neexistuje. Přečtěte si NOZ § 1829 a násl.

    • 12. 11. 2020 11:33

      . (neregistrovaný) 5.181.92.---

      Majiteli obchodu jste sdělila přesně co? Že chcete stonovat objednávku? Přečetla jste si ten paragraf?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).