Provozovna společnosti

  • (neregistrovaný)

    19. 1. 2021 14:27

    Dobrý den, potřeboval bych se zeptat na pár věcí ohledně nové provozovny/kan­celáře společnosti.
    Pokud si společnost sro pronajímá kancelářské prostory ve kterých neprobíhá žádná podnikatelská činnost, musí prostory ohlašovat na finančním úřadě jako provozovnu?
    Je v tomto případě placený nájem a vratná kauce daňově uznatelný výdaj?

    Děkuji za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 19. 1. 2021 14:41

      xy (neregistrovaný)

      a jak slouží tyto prostory pro dosažení zajištění a udržení příjmů společnosti? co se v nich ve skutečnosti děje?

    • 19. 1. 2021 17:13

      JAN (neregistrovaný)

      Prostory měly sloužit jako kanceláře, ale stihli jsme je pouze vybavit nábytkem a jinými věcmi. Občas si tam zajde někdo něco vytisknout, jinak je to nevyužívané. Vzhledem k tomu, že se tam po dobu pronajímání nic nedělo, neohlásila se oficiálně provozovna na finančním úřadě. Je to velký problém?

    • 19. 1. 2021 14:47

      dasa5 (neregistrovaný)

      taky si myslím, že záleží k čemu prostor slouží, ale dovedu si představit mít kancelář kde budu občas pracovat, budu mít uložené účetnictví, propagační věci atd., přesto, že tam nebudu mít ani sídlo ani provozovnu a nájem si dám do nákladů

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).