V exelu mám pro DE - přijaté faktury, udělanou tabulku, kde mám tyto sloupce:
číslo řádku
datum přijetí
variabilní symbol
dodavatel
plnění
fakturovaná částka
uhrazená záloha
částka k úhradě
datum splatnosti
datum úhrady
pozn.
Dole samozřejmě součtové buňky, aby bylo vidět částky k úhradě atd.
Podobnou tabulku mám i pro vydané faktury. Tam ale navíc to mám udělané tak, že v souboru lze zpracovat i jednotlivých v záložkách vydané faktury a do první záložky se mi údaje z jednotlivých faktur načítají.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
7. 2. 2021 19:13
Dobrý podvečer, poradil by mi někdo jak nejlépe si evidovat přijaté faktury v excelu? Vedu DE.
Zatím si je vedu dle vystaveni faktury a uvádím si u každé datum kdy jsem ji uhradila stejne tak řadím faktury do šanonu a píšu vždy na fakturu datum kdy jsem ji podle banky uhradila. Nevěděl by někdo jak je nejlepší přijaté faktury řadit aby v případě kontroly byla pro FÚ kontrola přehledná? Nebo je to takto dostačující?
Děkuji a pěkný zbytek neděle.
Simona