Hlavní navigace

Jak uchováváte tel. objednávky

  • (neregistrovaný)

    15. 2. 2021 11:53

    Dobrý den,
    provozuji eshop a zakaznici mohou udelat ob. přes eshop, emailem nebo telefonicky. Objednávky pres eshop jsem schopna si vytisknout ale jak postupovat s objednávkou po telefonu nebo emailem? Telefonáty si nenahravám a emailovou komunikaci si nijak neukládám. Faktury samozřejmě v papírové podobě uchovávám . Je to chyba? Jak toto řešíte vy? Děkuji za odpovědi.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 15. 2. 2021 16:42

      Simca (neregistrovaný)

      Doplním že, mi muj eshop nedovoluje vložit vnitřně objednávku ( ze třeba zákazník zavolá, objedná a ja bych obj. v systému e-shopu zadala za něj), takže vystavím fakturu v den převzetí a zákazník uhradí rovnou fakturu hotově.

      Je to z pohledu FÚ špatně? Jsem OSVČ, plátce DPH a vedu DE jestli to hraje roli nebo to platí stejně pro všechny subjekty ať už plátce či neplátce DPH.

      Pokud má někdo zkušenost, budu rada za objasnění.

      Krásný den,S.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).