Odstoupení od smlouvy - vracení zboží

  • (neregistrovaný)

    23. 2. 2021 18:41

    Dobrý den,
    zakoupil jsem zboží na eshopu v hodnotě 6200Kč (jednalo se topné panely 2x3100Kč), zboží jsem obdržel v pátek, zboží jsem si pro jistotu vyfotil v jakém přišlo stavu (vrchní obal byl mírně odřený, ale krabice (obal) ve kterém byl topný panel měl díry). Jeden panel jsem rozbalil a vyfotil panel ( na zadní straně je plechový kryt a ten byl po celé délce prohnutý (myslel jsem si že to je schválně, jaké konstrukční řešení). Panel běžel asi 3h a nedokázal vyhřát malou koupelnu, tak jsem psal email na eshop, jestli mi poradí, jak panel umístit, ale tam mě napsali že panel je správný a že funguje jinak.
    Topný panel má mít výkon 700W a teplotu okolo 110°C, ale já jsem naměřil výkon přes 750W.
    Tak jsem se rozhodl odstoupit od smlouvy a panel jsem zabalil zpět (druhý panel jsem nerozdělal). Vše řádně zabalil a poslal zpět i s dopisem o odstoupení od smlouvy. Kurýr si balík odvezl ve čtvrtek a eshop přijal balík v pátek odpoledne.
    V pondělí jsem obdržel email, že přijali vracený balík. Ale že mi nemohou vrátit plnou částku.
    Poškozen obal u obou panelů (jeden jsem rozdělal - to chápu, ale druhý panel jsem nechal v originální krabici (poškozen obal už byl poškozen, když jsem přijal zboží). A panel je poškozen (ten plech na zadní straně byl prohnutý).
    Já jsem jim poslal fotky, že už jsem to tak přijal, že jsem panel nějak nepoškodil.
    Oni, proč jsem to nereklamoval, že by mi vrátili část peněz. Odpověděl jsem jim, že jsem nevěděl, že to je poškození, že jsem si myslel, že to je schválně, ale pro jistotu jsem to vyfotil.
    Oni trvají na svém a chtějí zaplatit 2x za poškozený obal a 50% za poškozený zadní plech. (zadní plech nemá na funkci žádný vliv, podle mě)
    Dá se proti tomu nějak bránit?

    Děkuji Vám za pomoc,
    Přeji hezký den.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).