Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
16. 3. 2021 10:25
Dobrý den, prosím o radu. Měla jsem uzavřenou smlouvu o spolupráci s Českou pojišťovnou a uzavřela smlouvu s klientem, kde mi byla vyplacena provize. Smlouva s klientem byla uzavřena ke dni 16. 5. 2018. K datu 30.6.2019 jsem ukončila spolupráci s pojišťovnou. Pojišťovna, nyní Generali Česká pojišťovna a.s. mi sdělila, že klient neuhradil pojistné a já jsem povinna uhradit pohledávku z titulu storna provize. Prosím o sdělní jak postupovat. Děkuji za odpověď. Jana Kuběnková, email: jana.uo@seznam.cz, tel. 733481595