Hlavní navigace

Marija

  • (neregistrovaný)

    8. 4. 2021 12:31

    Dobry den, objednala jsem sluchatka z obchodu Teshop.cz. poslouzili sotva 3 tydny. Odeslala jsem je pres ceskou postu na reklamaci. V dopise mi vsak sdelili, ze vyrobek neopravitelny. Vratili mi za sluchatka penize. A taky za postovne co jsem odeslala k reklamaci. Avsak za postovne pri prvni objednavce pisou, ze mi nevrati. Nechapu tedy proc... Vyrobek je vadny, a neni to ma chyba. Dluzi mi za postovne 89,- kc. Prosim o informaci, zda podle zakonu muzu vratit sve penize za zvytecne postovne. Nemam ani sluchatka ani penize za postu. Jsem tudiz v minusu, a ne po sve vine

    Dekuji za radu,
    Marija

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 8. 4. 2021 13:20

      . (neregistrovaný)

      Nicku Marija., jste si jistý, že se ptáte na správném diskuzním foru "Diskuze o účetnictví"?

    • 8. 4. 2021 13:45

      xy (neregistrovaný)

      hodně let to bylo fórum, které se týkalo i reklamací. na "účetní" to přejmenoval až hovorka, likvidátor BC.

    • 8. 4. 2021 15:57

      Aion (neregistrovaný)

      A není to tak, že si majitel/provo­zovatel sám rozhodne, jakou cestou se bude diskuze ubírat? Komu se to nelíbí, nemusí přispívat, může přejít na jinou diskuzi nebo provozovat svou.
      Jako sem nepatří řada dotazů, nepatří sem řada odpovědí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).