hodně let to bylo fórum, které se týkalo i reklamací. na "účetní" to přejmenoval až hovorka, likvidátor BC.
A není to tak, že si majitel/provozovatel sám rozhodne, jakou cestou se bude diskuze ubírat? Komu se to nelíbí, nemusí přispívat, může přejít na jinou diskuzi nebo provozovat svou.
Jako sem nepatří řada dotazů, nepatří sem řada odpovědí.
Internet Info BusinessCenter.cz (businesscenter.podnikatel.cz)
Server s informacemi pro podnikání.
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
8. 4. 2021 12:31
Dobry den, objednala jsem sluchatka z obchodu Teshop.cz. poslouzili sotva 3 tydny. Odeslala jsem je pres ceskou postu na reklamaci. V dopise mi vsak sdelili, ze vyrobek neopravitelny. Vratili mi za sluchatka penize. A taky za postovne co jsem odeslala k reklamaci. Avsak za postovne pri prvni objednavce pisou, ze mi nevrati. Nechapu tedy proc... Vyrobek je vadny, a neni to ma chyba. Dluzi mi za postovne 89,- kc. Prosim o informaci, zda podle zakonu muzu vratit sve penize za zvytecne postovne. Nemam ani sluchatka ani penize za postu. Jsem tudiz v minusu, a ne po sve vine
Dekuji za radu,
Marija