Zdravím, to se mi stávalo loni za 6-8 nebo kdy byl ten tzv. antivirus C. Kdo neuplatňoval slevu, mohl teoreticky posílat ve starém formátu, ovšem přehled firmy s jedním zaměstnancem a VZ=0 to asi vzalo jako uplatňující slevu.
Zkusil bych přes portál ČSSZ přeťukat ručně do nového .
Na březen 21 ČSSZ udělala nový formulář PVPOJ-jsou tam 2 řádky navíc (odečty kvůli coroně) v porovnání s minulým formulářem. Váš systém to asi generuje do toho minulého formuláře PVPOj, který je rovněž stále platný a tak Vám to nehlásí chybu. Vzhledem k tomu, že je to z březnových mezd, tak vám to sociálka vrací. Bohužel jsou stále nějaké změny a ještě k tomu málo publikované.
Ano, právě, kvůli březnovému formuláři a odečítání karanténních příspěvků mi vývojáři dělali upgrade. To bylo všechno špatné, sociálka mi všech 60 přehledů povyhazovala. Pak mi instalovali opravenou verzi, že by to mělo být ok. Pro jistotu jsem zkontrolovala formulář na estránkách čssz načtením souboru a zde mi to hlásilo, že je v pořádku. Čili jsem naposílala nové a zase mi to povyhazovali. Já nejsem "ajťák" a nepoznám "rozbitý" značkový formát ani když si ho otevřu v poznámkovém bloku a vidím tam počet zaměstnanců a karanténní příspěvky. Takže pro mě je jediná jistící záchrana kontrola v systému e-komunikace. Což asi není to pravé ořechové, jestliže mi jejich systém hlásí "zelenou" že je všechno v pořádku a stejně to mám pak vyhozené.
Jediné, co mě napadá, že načtu xml formát do ekomunikace, systém čssz je tak geniální, že ho automaticky opraví, ale já žiji bláhově v domnění, že mám soubor dobře a posílám ten původní vygenerovaný mzdovým modulem.
Noale, dnes mi instalovali opět opravenou xy-tou verzi, pustila jsem jeden testovací přehled jedné firmy do světa datovkou a zatím nikdo nekřičí. tak čekám.
A děkuji za konzultaci. :-)
Nemáte úplně dole v odpovědi na e-podání uvedeno číslo chyby?
https://www.cssz.cz/seznam-chyb-pri-kontrolach-datove-vety-pvpoj09
poprvé kod 61 a podruhé kod 110.
Zajímavostí ovšem je, že na přehledy zasílané 1.4.2021 přišla odpověď s nulovou chybou a přijatý. Dne 2.4. mi volali a psali e-maily z okresnách správ, že formuláře jsou chybné a je nezbytné poslat správný a až následně přišlo do datovky chybové hlášení s příslušným kodem chyby na to samé podání.
Ale jak jsem psala, včera a dnes ráno proběhla programátorem opětovná oprava ..no..a zaslala jsem nový přehled a čekám na odpověď. Zatím odpověď nepřišla.
Nicméně jsem si včera telefonovala s paní na sociálce i s technickým oddělením a řeší to tam v poměrně dost velkém objemu. Nejsem sama. Těch programátorů je mi už taky líto. Ale mě je mi taky líto, protože nevim, jestli vůbec mám jít tento týden spát nebo až jindy. :-)
rradano55, já už jsem hodně stará páka i se zkušenostmi, kdy se většina věcí v této sféře dělala ručně. V této chvíli bych vám doporučila to, co už vám tu v diskusi doporučoval někdo jiný (pak to odvolal) a to ruční naťukání do formulářů přímo na stránkách ČSSZ. Všech 60 formulářů by vám nemělo zabrat více než 6 hodin a ušetříte si tak nervy i čas s neotestovanou změnou SW. Vím, že máte zaslat 60 kousků formulářů, ale v této chvíli se nemůžete spolehnout na SW. Každý zásah do SW znamenal nejdříve vychytání chyb, takže ta nudná ruční práce je jistota, že vše na sociálku projde OK. Držím palce!!
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
13. 4. 2021 11:01
Dobrý dne, mám takový technický dotaz: jdou vám zasílat přehledy vygenerované ze z mzdového systému nebo je to chyba našeho mzdového modulu? Dvakrát mi dělali update a stále mi to sociálka vrací. Když to načtu na stránkách e-podání pro kontrolu, hlásí mi: Vaše podání neobsahuje žádné chyby. Ale na sociálce to nepřijmou. Už jsem z toho na palici.