Hlavní navigace

Praktický systém vedeni DE

  • (neregistrovaný)

    18. 4. 2021 21:16

    Dobrý den,vedu danovou evidenci, jsem platce DPH a zajímalo by mě zda si to lze nějak usnadnit, zda se mi ze eviduji zbytečně složitě.
    Mam vlašť šanon pro DPH a zvlášt pro roční příjmy a vydaje. A vlastně tisknu faktury 2x a ukládám do šanonu pro DPH (přehled které faktury jsem do DPH do konkrétního měsíce zahrnula. Pro prehled příjmů a výdajů ( kvúli přehlednosti číselnych řad, že mi tam źadná nevypadla. Jak evidujete vy? Existuje nějaký jednodušší způsob?

    Moc děkuju za vaše tipy.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).