prosím by byl někdo tak hodný a poradil mi, jak postupovat s určením ceny pro nově vzniklé s.r.o., zatím se moc neví, kolik dokladů měsíčně, ze začátku asi pět vydaných, pět přijatých + úhrady v bance, nějaké drobné nákupy z pokladny, bude tam sklad materiálu a jedna DPP. A hlavně účtujete si nějak zvlášť třeba tvorbu směrnic nebo to necháváte na klientovi?
Budu vděčný za Vaše postřehy z praxe. Předem děkuji.
29. 4. 2021 15:03
Dobrý den,
prosím by byl někdo tak hodný a poradil mi, jak postupovat s určením ceny pro nově vzniklé s.r.o., zatím se moc neví, kolik dokladů měsíčně, ze začátku asi pět vydaných, pět přijatých + úhrady v bance, nějaké drobné nákupy z pokladny, bude tam sklad materiálu a jedna DPP. A hlavně účtujete si nějak zvlášť třeba tvorbu směrnic nebo to necháváte na klientovi?
Budu vděčný za Vaše postřehy z praxe. Předem děkuji.