Hlavní navigace

Nevrácení zásilky

  • 30. 4. 2021 12:00

    Podal jsem inzerát na prodej nevyužité elektroniky. Ozval se zájemce, domluvili jsme se ústně i v SMS na ceně 2700 Kč, kdy mi tuto částku zašle po obdržení zásilky. (Teď už vím, že to byla chyba) Přístroj byl ve 100% stavu a odeslal jsem ho v řádně zabezpečeném balení prostřednictvím společnosti DPD z Ostravy do města poblíž Liberce. Následující den jsem se přes SMS dotazoval příjemce, zda zásilka došla v pořádku. Tento mi sdělil, že je přístroj poškozen a nefunkční. Neodpověděl mi, proč zásilku převzal. Byla pojištěna. Žádal jsem ho, aby mi tedy zásilku neprodleně odeslal zpět na kvůli reklamaci. Již 3 týdny mi neustále slibuje, že mi to odešle, že to již odeslal, že to již dnes budu mít doma a k tomu neustále uvádí, že jsem mu poslal nekvalitní věc. Peníze odmítl odeslat a zásilku mi nevrátil. Nevím, jak dál postupovat, zda má smysl jít věc oznámit na policii, když cena je nižší než 5000 Kč.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 30. 4. 2021 12:19

      Heluš (neregistrovaný) ---.customers.tmcz.cz

      Co dělat, když k neoprávněnému obohacení dojde?

      V případě, že jste na straně ochuzeného, nejprve zkuste sami příjemce zaurgovat o navrácení. Pokud zůstane vaše žádost bez reakce, podává se žaloba na vydání bezdůvodného obohacení. Máte samozřejmě nárok i na náhradu nákladů spojených s procesem. V krajním případě může skončit vše i exekučním řízením vedeném proti neoprávněnému příjemci.

      https://www.kralik-pavlik.cz/clanek/bezduvodne-obohaceni_45

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).