Hlavní navigace

Peníze se z účtu odecetli, ale nikam dál nedošly.

  • (neregistrovaný)

    17. 5. 2021 16:48

    Dobrý den. Prosím o radu. Před týdnem jsem objednával zboží přes internet. konkrétně Datart. Platil jsem přes online bránu kterou jim zprostředkovává společnost PayU. Peníze se mi z účtu strhly, ale nikam dál už nedorazily. Už týden to každý den řeším, ale všechny tři spolecnosti (moje banka, Datart, payU) se od problému distancuji a odkazují mě pořád na zbylé dvě strany. Takže peníze nikde a řešení v nedohlednu. Co mám delat? Díky, Matějka.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 17. 5. 2021 19:51

      Miroslav. (neregistrovaný)

      Díky. Myslíte, že by stačilo arbitrem jen postrašit? Že by se třeba věci hnuly kupředu?

    • 18. 5. 2021 8:30

      ttt (neregistrovaný)

      Peníze přišly na něčí účet, který je zjistitelný z Vašeho výpisu banky. Tam bych začal - banka, která peníze přijala, by měla také zjistit, čí účet to je a dál konat, pokud se prokáže, že nedorazily tam, kam měly.

    • 18. 5. 2021 8:37

      Petr (neregistrovaný)

      Pán platil asi platební kartou, takže účet protistrany nemůže znát.
      Objednával si u Datartu a platil to Datartu, jeho platební bránou, kterou si Datart zřídil.
      Jednoznačně reklamovat u Datartu.

    • 18. 5. 2021 18:25

      Miroslav (neregistrovaný)

      Ano platil jsem kartou. Reklamovat u datartu jsem zkoušel již třikrát. Vždy jen přijde vyrozumění, že k nim žádné peníze nedošly a PrintScreen s důkazem, že to tak skutečně je. Takže bez úspěchu. Mám sice doklad, že peníze odešly z mého účtu, ale ten me bance taky nestačí k tomu, aby se tím zabývala. Není prý jejich problém, že platba nedošla na místo, protože oni platební bránu nespravuji. To samé komunikace s PayU: k nám peníze nedorazily, kontaktujte banku. A kruucse uzavírá. Takhle krouzim už týden a nic. Asi mi Vazne nezbývá nic jiného, než zkusit to hnát víš.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).