Dobrý den,
prosím potřebuji poradit. Za měsíc březen nám pojišťovny neuznaly některé testy kvůli chybně vyplněného čísla pojištěnce. Nevíte někdo jak postupovat v případě oprav? Zaslat celý měsíc znova nebo jen soubor s opravenými údaji? Nikde jsem nenašla a doufám, že to nějak opravit jde.
Děkuji za odpovědi.
Dobrý den, měli jsme stejný problém (zahraniční pracovníci), volala jsem na pojišťovnu, řekli mi, že mám opravit a poslat znovu jen ty, kterých se to týká.
2. 6. 2021 10:10
Dobrý den,
prosím potřebuji poradit. Za měsíc březen nám pojišťovny neuznaly některé testy kvůli chybně vyplněného čísla pojištěnce. Nevíte někdo jak postupovat v případě oprav? Zaslat celý měsíc znova nebo jen soubor s opravenými údaji? Nikde jsem nenašla a doufám, že to nějak opravit jde.
Děkuji za odpovědi.