Pohoda

  • (neregistrovaný)

    10. 10. 2021 11:29

    Dobrý den, firma FO vede daňovou evidenci. Od srpna přešel na nový účetní program (Pohoda). Lze v Pohodě nastavit výchozí stavy účtů jako v účetnictví nebo jak se postupuje?
    Navíc je čtvrtletní plátce, takže doklady za červenec jsou ještě ve starém programu, srpnové již v novém.. Jak potom sestavit přiznání k DPH?

    Lze v Pohodě vytisknout jen některé pokladní doklady? Např. jen třeba za jeden měsíc? Když dám tisk, vytisknout se mi úplně všechny.

    Mohu v Pohodě hledat faktury dle variabilního symbolu?

    Budu ráda za každou radu, v programu teprve začínám, tak zatím nevím, co a jak. Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).