Karanténa a nemocenská

  • (neregistrovaný)

    11. 11. 2021 7:57

    Dobrý den,
    zaměstnanci byla koncem října vystavena karanténa od hygienické stanice, začátkem listopadu byla vystavena ošetřujícím lékařem neschopenka s jiným číslem rozhodnutí. Ukončení karantény od hyg. stanice nepřišlo, jak byste postupovali kdy a co zaslat na OSSZ?
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 11. 11. 2021 8:32

      Jasná (neregistrovaný)

      Pokud byl zaměstnanec v karanténě, tak měl okamžitě volat ošetřujícímu lékaři a ten by mu vystavil pracovní neschopnost, kde by v kolonce profese bylo napsáno, že se jedná o karanténu. Hygiena nevystavuje pracovní neschopnost.

    • 11. 11. 2021 10:40

      Martiina (neregistrovaný)

      Dobrý den, tento týden jsem řešila to samé. Zaměstnanec v karanténě - 6.11. mu vystavila hygiena neschopenku, 8.11. vystavila neschopenku i obvodní lékařka.
      Volala jsem na OSSZ, úřednice to prověřila a sama zajistila stornování té neschopenky od obvodní lékařky. Druhý den mi přišlo do datovky oficiální storno, takže platí jen ta neschopenka vystavená od hygieny, protože byla i s dřívějším datem.

    • 12. 11. 2021 14:33

      Johana

      Dobrý den, dostala jsem se do stejné situace. Zaměstnanec byl doma od 5.11. v karanténě, 9.11. byl na testech pozitivní. Dnes jsem dostala neschopenku od 9.11., zaměstnanec tedy volal na hygienu a pružně asi za 2 hodiny mi přišla další neschopenka ale až od 6.11. Prý výsledky testů dcery kvůli které byl v karanténě byly známy až 6.11. Tak je smířený s tím, že si na pátek 5.11. vezme dovolenou. Na sociálku zavolám v pondělí, dnes už nepracují.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).