Našla jsem na internetu článek na téma dodaňování neuhr. závazků a tam je tento odstavec, cituji: "Fyzické osoby, které vedou daňovou evidenci, provádějí úpravu daňového základu jen ve výjimečných případech. V drtivé většině případů totiž u nich náklad (výdaj) vzniká až zaplacením závazku. A dodaňování se týká neuhrazených závazků. Výjimkou může být dluh z titulu pořízení hmotného majetku uplatňovaného do nákladu prostřednictvím odpisů a závazky z finančního pronájmu s následnou koupí." Tak nevím, jak to tedy správně má být.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
13. 12. 2021 10:30
Dobrý den, v daňové evidenci máme jednu nehrazenou přijatou fakturu z roku 2018. Máme povinnost ji dodanit v daňovém přiznání? Děkuji za radu