Hlavní navigace

Daňová evidence - neplátce DPH - dotazy k dokladům

  • 4. 4. 2022 15:33

    Zdravím,
    plánuji začít podnikat živnostník - neplátce DPH (vedlejší činnost). Není mi však jasné, jaké doklady musím vydávat a uchovávat.

    Jasné mi je, že musím uchovávat všechny doklady, které dostanu, abych si je mohl dát do nákladů - faktury přijaté, stvrzenky apod...Ale musím si sám vydávat a uchovávat např. výdajové pokladní doklady, nebo výdajové bankovní doklady?

    Dále, když něco prodávám např. na internetu, musím vystavit fakturu/doklad i když ji zákazník nepožaduje?
    Pokud nemusím vystavit fakturu, musím si doklad vystavit alespoň pro sebe, abych ho měl v případě kontroly z FÚ? Když nevystavím fakturu vydanou, musím udělat něco jako příjmový bankovní doklad, a ten uchovávat?

    Snad jsem dotaz napsal pochopitelně, moc děkuji za odpovědi.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).