Jiný způsob platby než uvedený na faktuře

  • 25. 11. 2022 10:22

    Hezký den,
    obracím se na Vás s prosbou. V e-shopu (prodej PDF - digitálních produktů) mám dvě možnosti platby a to bankovní převod a platební brána. Obě možnosti jsou tedy bezhotovostní. Hotovost nepřijímám a EET tak nevstupuje do hry. Uvažuji možnost kdy:
    - Zákazník si při vytvoření objednávky zvolil platbu kartou.
    - Ta se nepodařila a tak zaplatil klasickým bankovním převodem.
    - Po úspěšné platbě, i když jiným než v objednávce sjednaným způsobem, se však automaticky generuje faktura a to s údaji uvedenými v objednávce, nikoli dle reality
    - Faktura e-mailem, kde je jako způsob platby uvedena platba kartou, která neodpovídá realitě (platil převodem) putuje k zákazníkovi.

    Co prosím v dané situaci dělat? Je potřeba původní fakturu stornovat a vystavit a poslat novou dle reality? Předem děkuji!

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).