Faktury od Mall

  • 15. 1. 2023 10:42

    Dobrý den,
    nemáte někdo skušenosti s tím jak fungují faktury při obchodování přes Mall. Mám klienta a má faktury přijaté za měsíční paušální poplatek a pak faktury vydané při uskutečněném prodeji. Pokud v měsíci dojde k uskutečnění prodeje, tak Mall vystaví za klienta fakturu o prodeji a dále vystaví k této faktuře zápočet o proti faktuře na paušlní poplatek a odečte si provizi za zprostředkování, to je v pohodě, s tím nemám problém. Ale pokud v měsíci nedojde k prodeji, tak zůstávají přijaté faktur za měsíční paušální poplatek. Klient se je pokoušel uhradit a platba se vždy vrátí zpět. Mám tyto faktury zadávat do účetnictví, když nejdou uhradit? Pak by mi v účetnictví zbyly neuhrazené faktury, které by zvyšovali náklady, ale nikdy by nebyly uhrazeny. Chtěla jsem se dotázat na Mall, ale tam mají na telefonu pouze automat a ten neví, co po něm chci.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).