Dobrý den,
není mi jasné, kdy by měl správně zaměstnanec podepsat žádost o roční zúčtování? Když mi předá veškeré podklady pro jeho provedení nebo až když tyto podklady do tohoto formuláře zapíšu.
Vždy jsem nechávala podepsat a pak doplnila ručně částky nezdanitelné části základu daně, které mi donesl na různých potvrzeních. Nový program mi však nabízí, že bych si mohla tyto částky doplnit v PC a pak už takto hotové vytisknout a dát podepsat.
Která varianta je prosím správně? Jak to děláte vy?
Děkuji
Dělám to stejně jako, vy, dávám zaměstnancům nejdříve podepsat a potom doplňuji částky ručně. Myslím, že je asi jedno jak to uděláte, ale paní co tu psala přede mnou má pravdu. Správně by žádost měl podat sám zaměstnanec s vyplněnými částkami.
25. 1. 2023 10:39
Dobrý den,
není mi jasné, kdy by měl správně zaměstnanec podepsat žádost o roční zúčtování? Když mi předá veškeré podklady pro jeho provedení nebo až když tyto podklady do tohoto formuláře zapíšu.
Vždy jsem nechávala podepsat a pak doplnila ručně částky nezdanitelné části základu daně, které mi donesl na různých potvrzeních. Nový program mi však nabízí, že bych si mohla tyto částky doplnit v PC a pak už takto hotové vytisknout a dát podepsat.
Která varianta je prosím správně? Jak to děláte vy?
Děkuji