Neplatící klient

  • 4. 7. 2023 9:05

    Dobrý den,

    ráda bych Vás poprosila o radu. Měla jsem klienta, který loni v květnu přestal platit faktury, v září jsme ukončili spolupráci (podepsaná dohoda o ukončení smlouvy), pak jsem mu ještě za dva měsíce zpracovala DPH, fakturu zaplatil v hotovosti, zůstaly celkem 3 neuhrazené faktury po 10 tis. Na začátku roku se mi ještě ozvali, jestli bych byla ochotná zpracovat přiznání k DPPO a uzavřít účetnictví za rok 2022, tak jsem řekla, že ano, ale na základě vystavené a uhrazené zálohy. K tomu však ještě potřebuji spolupráci od předešlé účetní (přebrala jsem je od ledna 2022), protože mi nesedí počáteční stavy. Od té doby se už nikdo neozval.
    Chci se tímto jen zeptat, mám nějaké právo jim pozdržet data (kdyby se ozvali, že chtějí výstupy k tomu 30.9.2022) dokud nedoplatí faktury?

    Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).