Přeji dobrý den
Prosím o radu. Při nástupu do zaměstnání každý zaměstnanec poskytl zaměstnavateli proti podpisu svou emailovou adresu na el. posílání výplatních lístků. To funguje nějaký rok. Nyní jsem poslala zaměstnanci ze mzdového programu elektronicky Potvrzení o zaměstnání - zápočtový list. Neskenovala jsem, ale přímo z programu na jeho email, tudíž tam není podpis a razítko. Zaměstnanec podpis a razítko požaduje. Musím poslat doklad znovu a naskenovaný, nelze poslat přímo z počítače?
Navíc musí být splněny další podmínky: pisemná informace zaměstnavatele o podmínkách doručováni timto způsobem + samostatné písemné prohlášení zaměstnance (může odvolat).
V tomhle se moc neorientuju, ale pokud to chcete posílat častěji, zkuste si zjistit podmínky. Myslím, že kdyby tam byl váš elektronický podpis, neměl by to být problém. Razítko by nemělo být povinné. Ale jistá si nejsem.
1. 2. 2024 16:37
Přeji dobrý den
Prosím o radu. Při nástupu do zaměstnání každý zaměstnanec poskytl zaměstnavateli proti podpisu svou emailovou adresu na el. posílání výplatních lístků. To funguje nějaký rok. Nyní jsem poslala zaměstnanci ze mzdového programu elektronicky Potvrzení o zaměstnání - zápočtový list. Neskenovala jsem, ale přímo z programu na jeho email, tudíž tam není podpis a razítko. Zaměstnanec podpis a razítko požaduje. Musím poslat doklad znovu a naskenovaný, nelze poslat přímo z počítače?
děkuji
Klára..