Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Jak úřednicí zdůvodní obrat, že EET přinese desítky miliard korun? Máme pár tipů
Black Friday pod lupou: Zjistěte, jak vznikl, jak se zvrhl a jak ho hlídá zákon
Z třinácti plánovaných daňových změn je deset nesmyslných, říká Daniel Prokop
Hawking na U-rampě nebo drama na safari? Nevěřte všemu, videa od AI válcují internet
Obchodní tajemství a jeho ochrana v podnikání
Daniela práce baví i nabíjí. Jeho vášeň pro stěhování táhne celý tým
4. 10. 2024 12:06
Dobrý den, prosím o radu, zákazníkovi z EU dodáváme výrobek. Nyní nám přišla od něj faktura - reklamace za dodatečné náklady na opravu tohoto výrobku - opravil si jej na vlastní náklady. Mohu tuto operaci považovat za náhradu škody a nepoužít režim reverse charge ? Nebo se mýlím? Moc Vám děkuji za odpovědi a Vaše názory.
Hezký zbytek dne. II