Re: Příkaz k úhradě
Předpokládám že jste účetní u té firmy, kde jste dostala výpověď.
To ale nic nemění na tom, že firma nemá peníze. Příkazy jste podala a nyní se musí starat firma. Vy nic podnikat nebudete. Banka vám nejspíš vystaví nějaký poplatek za to, že tam ty peníze nebyly a příkaz nemohl být vystaven. Buď vám jej vrátí nebo to proplatí až peníze budou. To ale budete řešit až to bude aktuální. Přehledy necháte tak jak jsou. OSSZ a zdr. poj. vám vystaví penále, které si přednostně strhou z následující platby pojistného. Takže to chce ohlídat, ale to už bych nechala na podnikateli. Ať se stará on, když jste byla špatná účetní.
Byla jsem účetní a byla jsem propuštěna z důvodu zániku firmy. Takže když zaplatím potom pojistné např. za leden, OSSZ a VZP si penále strhnou z té částky? Potom ale bude za leden odvedeno málo, ne? Pokud by došlo k nějakému dluhu na pojištění, bude ho mít zaměstnavatel nebo já?
Díky za radu.
Co jste napsala za datum na přehledech není důležité. Výplatní termín máte až 15. den a to už byste peníze na účtu měla mít. Jen zavolejte do banky, jak se v takovém případě chovají. Zda zaplatí původní převodní příkaz až tam budou peníze, nebo máte dát nový. A ten dejte tak, aby peníze 15. den odešly. Jen pan podnikatel se teď musí starat - jak uvedeno výše v příspěvku. Případné penále není vaše, ale podnikatele.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
EET se vrací od roku 2027, schválili poslanci. Dotkne se až 600 tisíc podnikatelů
Podnikatelům se nelíbí navrhovaný růst minimální mzdy, chtějí změnu valorizace
Kadeřník v mobilu. Nová česká aplikace pomáhá salonům s byznysem i organizací času
Zlatnictví začala studovat ve čtyřiceti. Diamanty jsou pro mě bez duše, říká Milena
Pokud Ústavní soud opět vyloučí platby kartou, EET 2.0 se sesype jak domeček z karet
Předčasný důchod automaticky neznamená, že člověk nechce pracovat
4. 1. 2006 13:52