Jestliže splnil všechny podmínky dané zákonem, jako např. je student VŠ, věk do 26 let, společná domácnost, potvrzení druhého z rodiče,potom samozřejmě zaměstnanec má nárok na uplatnění daňového zvýhodnění v roce 2026 dle dodaného potvrzení z VŠ.
Spojil jste více věcí dohromady, které spolu nesouvisí a týkají se jiného případu. Jinak doporučuji si přečíst příslušný paragraf v zákoně o daních z příjmů.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
ČSSZ má formulář, o kterém se málo ví. Pomůže vyřešit otázky kolem důchodu
Levná pracovní síla ze zahraničí? Už dávno ne. Povinně musí dostat přes 30 tisíc
Superdávka má od října nová pravidla. Máme kalkulačku, která vám ji spočítá
Od jaké výše mzdy a příjmů se bude v roce 2027 platit 23% sazba daně z příjmů?
Schillerová vyhrožuje bankám kvůli hypotékám. Nebylo by lepší neslibovat nesmysly?
Boj s plagiáty naruby: Dánská značka vyrobila vlastní napodobeninu a uspěla
15. 9. 2026 11:00
Dobrý den, prosím o radu, dcera zaměstnance vloni v roce 2025 udělala maturitu s tím, že bude pokračovat ve studiu na VŠ. To si ale rozmyslela, takže daňové zvýhodnění jsem naposled uplatnila za 8/2025 - za navazující prázdniny. Letos přinesl zaměstnanec potvrzení z 3.9.2026, že je zapsaná ke studiu na VŠ. domnívám se, že v roce 2026 už nemůže uplatnit daňové zvýhodnění, protože maturita byla v roce 2025 a studiu pokračuje až v roce následujícím? Je to správně prosím? Nechci zaměstnance poškodit.
Děkuji J.