Hlavní navigace

Reklamace

  • (neregistrovaný) 194.213.62.---

    14. 1. 2006 15:30

    Prosím o radu, nechávala jsem reklamovat DVD přehrávač, přístroj měl problémy se čtením, prodávající mi jej vyčistil a vrátil, jenže přistroj po pár týdnech přestal fungovat úplně. Prodávající mi nyní nechce přístroj ani opravit, ani mi za něj vrátit peníze, údajně se na něj již nevztahuje záruka. Vím že při první reklamaci záruční doba ještě běžela, zajímá mne, jestli se záruční doba prodlužuje při reklamaci či nikoliv a kdo má pravdu? Kde se to dozvím? Děkuji za odpověď a případný odkaz na stránky, či paragrafy.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 14. 1. 2006 15:48

      Karel (neregistrovaný) 62.245.71.---

      Re: Reklamace
      Zarucni doba se prodluzuje o dobu, po kterou byl pristroj v oprave.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).