Nedokončená zakázka?

  • (neregistrovaný)

    21. 1. 2006 13:22

    Ústav AV získal zakázku na dodávku služeb pro francouzského partnera, začátek prací byl v lednu 2005. Kontrakt je rozdělen na plnění 3 na sebe navazujících úloh, konec prací je stanoven v r. 2006. Za práce je stanovena celková cena, která je rozdělena do 4 rovnoměrných splátek, první fakturace po podpisu smlouvy, další za 5 měsíců, další za dalších 5 mesíců, poslední při splnění celého díla. Od počátku roku nabíhaly náklady na řešení. Můžete prosím poradit, jak správně účtovat výnosy, zda se jedná o nedokončenou výrobu se zálohovými platbami nebo je potřeba každou vystavenou fakturu brát za výnos a obě vystavené faktury zdanit v r. 2005 - po odečtu nákladů? Nemáme s tímto typem zakázek zkušenosti,doposud jsme meli pouze grantové projekty ze zahraničí a ty podléhají jinému režimu účtování. Děkuji za "polopatické" vysvětlení.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).